20.haftamda detaylı ultrasonu gittiğimde 30mm ölçüldü.Progestan fitil kullandım 35.haftada bıraktım.Doktorum yarım saatten fazla ayakta kalma, yorulma dedi.İlk zamanlar çok korktum ama kontrole gittiğimde azalma hiç olmadı normal hayatıma devam ettim kendimi hiç kısıtlamadım.Şuan 36.haftamdayım 26mm ölçüldü ama doktorum normal bir gebeliktede bu zamanlarda 26 olacağını söyledi.