Hanımlar 32. Haftadayım. Saçlarımın ucundaki sarılıklar artık sinirimi çok bozuyor, bir de iyice rengi yumurta sarısına döndü. Saçlarımı boyamak istiyorum, naturabalance diye bir marka buldum içeriği doğalmış fakat içimi rahatlatmak istiyorum aynı zamanda. Siz bu markayı duydunuz mu? Ya da saçlarınızı boyadınız mı bu süreçte?