Bsrblr benim böbreğimin biri çalışmadığı için idrarda protein hep çıkıyordu, 24 saatlik idrar toplanmadı ama spot idrara bakıldı ondaki değer de 100 çıktı, kadın doğum doktorum da 3000 leri görürsek o zaman tehlikeli dedi. Doğuma kadar inşallah yükselmez. Tuzu tamamen kestim çok fazla yememeye dikkat ediyorum. 10 günde bir idrar tahlili yapılacak, yarın Kayseri faküktede tahlil vereceğim. Ben de hap olarak alfamet sabah öğle akiam 2 şer tane yutuyorum, ekstra olarak norvasc 5 mg sabah 1 tane yutuyorum. O şekilde tansiyonum dengeleniyor.