Essy Herkese merhaba, bebek arabası seçmek ne zormuş:) Bu üç ürün arasında kaldım, özellikleri zaten benziyor ama bagi neoyu dar ve kısa kalıyor yorumlarından dolayı eleyebilirim, mağazada canlı görmem lazım. Sizin tecrübelerinize göre yorumunuz nedir? 🙏
Elos21 2 gün ince kraft kenya aldım çok beğendim hafif ve kapanması rahat 1 ay sonra kullanicaz inşallah
Essy Elos21 Bende de en ağır basan o ama tutma sapı ayarı yokmuş sanırım, o biraz kafamı kurcaladı, gidip bakma fırsatımız olacak bir iki haftaya, eşim de ben de rahat ediyorsak sorun olmaz :) Siz rahat ettiniz mi? Sağlıkla gelsin keyifle kullanın inşallah 🙏
Ezgianne Elos21 merhaba arabadan memnun musunuz biz de almayı düşünüyoruz kullanmaya başlamışsınızdır umarım
Elos21 Essy bebeğim daha doğmadı dışarıda kullanmadım evde bir iki deneme yaptım Bn çok memnun kaldım tutma sapı ayarı olmasın çok önemli değil o ben ilk çocuğuma travel sistem mamma panda bebek arabası kullandım aman nasıl hantal büyük bu kibarcicik ve onun tutma sapı ayarına bile karışmıyordum çok önemli Bi detay degil