ebis bizde 11 haftalık olduk ama bizim de geç döllenmeden dolayı 1 hafta geriden geliyor ilk bebeğim hep 2 hafa önde giderdi oyüzden değişik oluyor acaba gelişiminde sorun olur mu diye ama korkucak bisey yokmuş kilo almaya başlayınca arayı kapatır bebişler merak etmeyin 😊😊