avakadominigi Busraaa4525 her pozisyonda farklı gözükebiliyor çünkü doktor değilim sadece nub ve kese yönüne göre bakıyorum :)
Sevdeeeee Ayseanneeee merhaba bana da bakabilir misiniz acaba rica etsem? 
Ayseanneeee Sevdeeeee kız gibi geldi bana 🤗 ama alt kısmı daha net gözükse iyi olurmuş duruşu ve alnından dolayı kız diyorum.
MomsE Sevdeeeee kese fasülye gibi olunca erkek diyolar ama tamamen bilim dışı en iyisi 16-20. Haftaları bekleyin 😅
Sevdeeeee Ayseanneeee ay bir kızım var oğlum olsun isterim hayırlısı olsun inşallah , neye göre baktınız sorması ayıp ☺️
Ayseanneeee Sevdeeeee kafa yapısı duruşu ve birazda çıkıntısı var gibi geldi bana umarım doğru tahmin etmişimdir 🤗
Sevdeeeee Ayseanneeee kıza benziyor dedi ama 11 haftalık çok erken dedi. Bende çok bilemediğini düşündüm de sordum buraya