Fatovebebegi Merhaba hanımlar 4 aylık hamıleyım yenı ıse gırdım SSK’lı ıs yerıne demedım sorun olurmu 32. Haftaya kadar çalışmak ıstıyorum ısım kolay oturarak yorulmuyorum sızde doğru mu yaptım
mom02636 Fatovebebegi rahat bi hamilelik geçiriyorsanız tabikide iyi yapmışsınız bebeğin masrafları çıkar ama iş yerine bildirmeniz gerekiyor normalde öğrendikleri zaman baştan söylemediğiniz icin sorun yapabilirler
Arzuu34 Fatovebebegi karnınız çıkmamışsa bile 1-2 aya belli olunca zor durumda kalabilirsiniz. O stresi yaşamak yerune başından soyelemyi tercih ederdim.
caglademir Fatovebebegi Kuzum tam anlamadim is yeri bilmiyo mu hamile oldugunu? Illaki anlasilir 32.haftaya kadar onun icin diyorum, bi de hamile oldugunu bilseler daha anlayisli davranirlar sana cok yuklenmezler, paylassaymissin iyi olurmus sanki
2kizannesi- Fatovebebegi Bende iş arıyordum ama hamile olanları zaten çıkacak diye almıyorlar işe çünkü sigorta falan uğraşmak istemiyorlar. Ama karnın çıkıcak işte o sorun olucak
NurDemir Kendini iyi hissediyorsan iyi olmuş bence canım.Bebeğinin eksiklerini alırsın güzelce gönlüne göre
Nefeslina Bence cokta ıyı bısey yapmamıssın eger maddı bır sıkıntın yoksa tabıkı evınde dınlenerek bebeqını beklemen daha ıyı bende son aylara kadr calısırım dıyodum fakat 30 haftama gırmeden agrılar dayanılmaz oluo ozellıkle oturanlar ıcın tabı bı senın kararın hayırlısı olsun cnm ☺️
Fatovebebegi mom02636 bıraz calısıyım soylucem onlar da hamılelıgımın rahat olduğunu görsünler de ondan snr soylucem çok şükür çok rahat gecıyor hamılelıgım o yüzden gırdım ıse
Fatovebebegi Arzuu34 o zman almazlar ıse malesef hamılelerı almıyorlar bıraz calısıyım soylucem cıkartsalar bıle bı aylık maaşımı almıs olurum
Fatovebebegi 2kizannesi- SSK benı hamıle olduğum ıcın çıkarırlarsa sıkayetcı olursun demıstı arastırdım performastan degıl de bu sebep ten çıkarırsa ceza yerlermıs
Fatovebebegi Çalışmak zorundayım hıc degılse çocuğun bıraz eksıklerını alırım tek maaşla olmuyor malesef sssk yı aradım yasak degılmıs çalışmak ceza feln almıyorum yanı ıkı ay çalışsam bıle bana yeter hamılelıgım çok rahat gecıyor çok şükür gıttıgı yere kadar çalışmak ıstıyorum
2kizannesi- Fatovebebegi İyice araştırsaydınız o hamile kalmadan önce çalıştığınız zaman geçerli olan bi şey olabilir. Yani önceden çalışıp çalışırken hamile kaldığınız zamandan bahsediliyor da olabilir
yseymayusa Fatovebebegi Canım çalışırken hamile olduğunu öğrenip de işten çıkarırlarsa şikayet hakkın olur işe girerken bunu bildirmeyip daha sonra öğrendiklerinde ve şikayete gittiğinde hiç bir hak talep edemezsin maalesef. Ben muhasebeciyim çalışıyordum ama İnan masa başı çalışmak daha zor geliyor karnın çıkmaya başladığı zaman. Bel ve sırt ağrısı çok oluyor. Çalış yada çalışma diyemem tabiki ama yarım saatte 45 dakikada bir mutlaka bir kaç tur at. Akşama kadar kasılmamış olursun. Ve iş yerine de söyle. İhtiyacın olduğunu ve hamileliğinin kolay geçtiğini falan söylersen insaflı davranabilirler. Ama diğer türlü sıkıntı yaparlar gibi geliyor. 🤷🏼♀️
Deletedmom58 Fatovebebegi Hamile olarak çalışmanız tabiki yasal sgk bunu size söylemiştir. Ancak gebelik iş yerine bildirmeniz gerekiyor. Siz gizleme yoluna gitmeyin boşuna insan kaynakları sgk sisteminden gebelik durumu girişini görüyor. Gözden kaçırmışlardır işe alırken.
Semisko Bence kul hakkına girer iş yerine söyle. Sonuçta o insanlar seni devamlı sanıp iş öğretecekler emek verecekler . Bence söylemelisin.