1fatma_nurr Kızlar 2 aydır adet düzensizliği var gecen ay 32 güne bir oldum rahme falan baktırdım bı sorun yok hormon testi ver dedi doktor birde onu vericem adetliyken veriliyormuş glba ama bu ag adet olamiyorum adet olmadan bakılıyor mu