Kızlar şimdi kontrolden çıktım 36 yım bana 31 den beri 10 günlük küçüklüğü var deniyor ama doktorum 2500 kg olmuş almış önemli olan alması zaten bir margarin kadar bile eksiği yok 2700 oluyo 36 da mesela sende 200 gram 250 gram bile olmicak kadar bişi yani kafaya takılacak bişey değil alıyor cunku kendi çizgisi var bu bebisin diyo sizce iyimi yani zaten yanılma payı da var net değil bu rakamlar dedi hani doğunca tartıda ne çıkarsa o doğru bunlar tahmini vs dedi ama 10 gün 15 gün böyle küçüklük denince 31 den beri insannbi düşünüyor yine de sağlıklı olsunlar da önemli olan o gerçi sizce ideal mi