Selam herkese 16+6 haftalık hamileyim . Zayıf olduğum için bebeğimi 14. Haftada hissetmeye başladım. Dün bebeğim bi yerde toplandı karnım yamuldu resmen sonra düzeldi ama bu olduğunda uzanıyordum. Doğruldum ve oturunca sanki sert bişeye oturdum sanki bebek çıkmak üzereydi de ben üstüne oturdum gibi 🤦🏻♀️ hemen fırladım kalktım oturduğum yerden ama acaba bi zarar gelmiş midir bebeğime🤦🏻♀️ dünden beri hareketleri çok azaldı normalde çok fazla hissettirirdi kendi dünden beri 2 kere filan hafif hareket etti.. çok korkuyorum ya