Hanımlar merhaba, fikir almak istediğim bi konu var. Bebek odası yaptığımız yerde karyola beşik, dolap ve şifonyer mevcut. Ekstra olarak önceden kalma 2 kişilik bi koltuk var açılabilen. Bu koltuğu çıkarıp çıkarmamakta kararsız kaldım oda çok büyük değil çünkü. İlk etapta sizce ihtiyaç olur mu bebeğin bakım işleri vs için? Bebek bizim odamızda uyucak geceleri ama mesela gündüz uykuları için belki odasında yatırırım.