nazelakcay Kızlar doktorum sabah öğle akşam fitil kullanmamı söyledi 3-4 haftadır kullanıyorum başta bu kadar değildi ama şu an fitil çok akıyor normal mi ?
Mmnj nazelakcay bnde kullandım akıyor evet bazen bana çok dokanıyor fitil ama attıgım gün halsiz midem bulanıyor kendimi iyi hissetmiyorum zaten agrın olursa at demişti 7 aylıgım 3 hafta sonra tekrar gitcem dr herşey yolunda derse hiç kullanmam
nazelakcay 3bebekannesiii yalnız değilim en azından 🥺 sevindim bir tek bende olmadığına demek ki olağan bir şey
Perilaren Peki sizde akıntı harici ıslaklık oluyor mu su gibi pijamanıza geçicek kadar normalmi bilmiyorum korkuyorum
mguness44 Perilaren 13 hafta kullandım tortunun gelmesinin yaninda o dediğiniz su gibi akıntı progestan kullanirken oluyordu ve doktorum normal demişti
gamzecgr Perilaren oluyor geçen gece 3 kere iç çamaşırı değiştirdim düşünün ama dün kontrolüm vardı hiç bir problemim yokmuş şükür tamamen fitille alakalı
nazelakcay Mmnj benim iki kere az az kanamam oldu tüp bebek diye sanırım bide 12 hafta kullanacağız ilk başta sonrasına bakacağız dedi doktorum
Mmnj nazelakcay bende sükür kanama vs bisy yok bel agrısı ve rahmime basınç oluyo itiyor sanki bebek üstten