Bence ağlayıp üzmeyin bebeğinizi gerilik yaşayan bir çok anne var bende onlardan biriyim 3 haftaya kadar gerilik normal kabul ediliyor size hak veriyorum birine söylerken kolay tabi bende 27.haftadan beri yaşıyorum 1 hafta yada 2 hafta gerilik badem sütünü duydum bugün doktor kontrolüm var işe yaramıştır birazda olsa umarım kaşar muz çiğ badem badem sütü deneyin her bebeğin kilosu bir olmaz boyu bir olmaz bizlerinde nasıl bir değilse öyle sağlıkla alalım kucağımıza hepimizde