Ftsyldrm Kızlar 35 haftalığız ama kaburgalarımın ağrısından ölcem sabah ağlayarak uyandım çok ağrıyor birde bebek ters kafası tam kaburgamın orda ama öyle böyle değil kaburga ağrısı ile baş edenleriniz ne yapıyor banada akıl verin lütfen ?
Hfmhumeyra Ftsyldrm benim de öyle otururken belime minder koyuyorum bir de sola doğru cenin pozisyonunda yatıp bacaklarımın arasına yastık koyduğum zaman rahat ediyorum biraz
livasmomm Ftsyldrm ilk gebeligim de de bebek tersti suan da ters zorluyor gercekten aksamlari ozellikle sirt ustu uzanarak rahat ediyorum
-meso- Ftsyldrm ben 27 haftalık hamileyim ve sağ kaburgam ve alt kısmı inanılmaz ağrıyo bunun için doktora gitmiştim muayenelerden sonra öğrendik ki böbrek büyümesi varmış o yapıyormuş ve bende ağrı girince nefesimi kesicek kadar sert Bi ağrı yaşıyorum doğumdan sonra geçicek dedi doktor ama bilemiyorum artık
Ftsyldrm Cicekmelisa Hfmhumeyra Kızlar bende hiç biri işe yaramıyor çok körü durumdayım ya ne olucak böyle bu
Cicekmelisa Ftsyldrm kafası kaburgalarında olduğu içindir daha fazla baskı hissediyorsun ters dönünce birazda olsa rahatlarsın inşallah
Hfmhumeyra Ftsyldrm valla aklıma gelenleri yazdım başka türlü nasıl geçer bilmiyorum maalesef doğuma kadar çekeceğiz mecbur 🥹
Alieymen31 Ayy bende sadece ben böyleyim sanıyordum 32 . Haftadayim kaburgam acayip batıyor otururken 😒
Ftsyldrm -meso- benim 27 haftallıkken hiç bir şeyim yoktu şu son 2 gündür böyle kaburgam üst tarafı ve bebeğin kafası orda hissediyorum
-meso- Ftsyldrm bende kaburgamın altı ağrıyo sağ tarafta var sadece belki senin doğum yaklaştıkça ağırlaşmaktan olmuştur bilemedim ki
Yasomia Ftsyldrm ben bir post açsam bunu açardım o derece aynıyız. Sağ tarafım göğsüm altı çok fena. Bebeğin kesin başı orada. Masaj yapıp aşağı ın diyorum annecim🫨 ama yok.. 36haftalığum bakalım ne zaman rahatlıcaz..
Ftsyldrm Yasomia Allahım yarDım etsin bize o kadar çok istiyorum ki normal doğumu Allahım nasip eder inşallah döner de
ela23_ Ftsyldrm şuan aynı durumu ben 24+2 de yaşıyorum normal mi acaba az önce eşimin dikilmesi gereken bi kaç şeyi vardı. Yarım saat oturduktan sonra kaburgam batmaya başladı geri kalan dikiş işini ayakta yürüyerek yapmaya başladım çok kötü bişey🥺🥺