eyldz44 Merhaba ben 5,5 haftalık gebeyim dün bebeğimizin kesesini gördük dileyen herkese nasip olur umarım ama çok bel ağrısı çekiyorum aranızda benim gibi olanlar var mıydı…
Anneoluyorumm00 eyldz44 dikkat et canım benim ilk hamileliğimde bel ve kasık ağrım oluyordu doktora söyledim dedimisti ilsikye girmeyin ilk üç ay sende doktra soylesyedin ne diyecek benimki o dönem progestan vermişti
eyldz44 Anneoluyorumm00 canım zaten oksopar iğne ve progestan fitil kullanıyorum ilişki de yasak tabii… Dün alttan baktı keseye ondan mi acaba bu kadar ağrı diye düşünüyorum
Serendipity16 eyldz44 bunla alakası olduğunu düşünmüyorum ben 7 haftalık hamileyim kaç kere alttan bakıldı benim de sık sık belim ağrıyor ama bende fıtık var hamilelik öncesi de zaten ağrı yapıyordu bu hamilelik belirtilerinden biri sizinde belki fıtık ya da başka bir şey varsa hamilelik tetiklemiş olabilir normal bu zamanlarda
eyldz44 Anneoluyorumm00 çok küçük görünmez dedi ben de bir şey diyemedim artık ama haftaya kalp atışı için gittiğimde baktırmayacağım
eyldz44 Bidamla 2 kimyasal geçirmiş biri olarak inanılmaz bir duygu inşallah görürsünüz ve aynı vakitlerde doğumlarımızı kutlarız 🤲🏻
Anneoluyorumm00 eyldz44 anladım canım ya bu dönemde normal bel ağrısı 3 ayda falan kesilir, doğuma yakın yine başlar canım, hayırlı olsun canım sağlıkla al kucağına inşALLAH 🤲❤️
eyldz44 Anneoluyorumm00 amin çok teşekkür ederim hepimiz alalım inşallah yavrularımızı sağlıkla kucağımıza 🤲🏻