Çok ağır bir grip geçiriyorum faranjit ve sinüzit üst damağımı şişiriyor ve inanılmaz bir ağrıyla geçiriyorum doktor ceftinex diye bir antibiyotik verdi saat 9 da kullandım o zamandan beridir bebeğim hareket etmiyor çok korkuyorum açıkçası var mı aranızda bu ilacı kullananlar 🥺