IKRAM_01 bnmde doğumum ocakta ama elektirikli şoba odayı isitmiyorki doğrudan ısiyi bir noktaya veriyor. Bebeği önüne getirim deseniz bı çok sıcak bı çok soğuk hasta olabilir Allah korusun. Bnmde evim kaloriferli ama soğuk. Geçen sene donuyorduk, firmayı çağıralım dedikte nasıl olacak inanın bilmiyorum