Gzdesri Kızlar ben doğru düzgün bebek hareketlerini hissedemedim hala 20. Haftadayim ama karnımda genelde sol tarafta bazı yerler soğuk oluyor. Acaba o soğuk bölgede mı bebiş merak ediyorum sizde de bebeğin oldugu bölge soğuk mu genelde
neanladinyurdagull Gzdesri ikinci gebeliğim şuan 33 haftalığız bitmek üzere ilk defa sizde duydum soğuk bölgeyi.Bebisler o haftalarda zaten yerleri çok olduğu için kendide küçük olduğu için dönüp duruyorlar sabit biryerde kalmıyorlar şuan pıt pıt şeklinde hissedebilirsiniz anca öyle ay hareket etti demek için en azından 1 ay daha vaktiniz var
Zeynpp49 Gzdesri ilk defa böyle soğuk olayını sizden duydum bende. Ama bende o haftada hissederdim 21 22 haftalıkken hissettim
Gzdesri neanladinyurdagull ya ben hissedemiyirum hiç ama karnımda bazı bölgeler değişerek soğuk oluyor acaba dedim bebeğin bulundugu bölge olabilir mi
Gzdesri Zeynpp49 Allah Allah ilk ben mi böyle bir soğukluk fark ettim. Mutlaka karnımda bir bölge soğuk oluyor avuç içi kadar yer oluyor o soğukluk çok ilginç ggeldi şuan