ruya_gibi kızlar ben bebeğime şampuan pişik kremi alacağım internetten. son kullanma tarihi geçmiş yada geçecek olan ürünü kullansam bir şey olur mu yani siz kullandınız mı?
Eesmaaanur ruya_gibi yani ben kullanma taraftarı değilim. Alacaksaniz internetten degilde normal gidip tarihe bakip alin derim
ruya_gibi Eboz neden internetten almayayım. İnternet derken trendyol n11 gibi sitelerden mi bahsediyorsunız ben dolap üzerinden alacaktım.
Eesmaaanur ruya_gibi hayır ben kendin aldim genelde. Tarihi geçmiş bir sey kullanmadim hiç direkt atıyorum ben tatihi geçmişleri