busraayksll Kızlar şimdi kontrol için doktoru bekliyorum içim bı garip sanki biseyler ters gibi ama değil gibi de karnim taş gibi oda erken doğuma sebep olabiliyor diyorlar 😪😪 Fikir alışverişi yapalım lütfen 🤰
Eboz busraayksll Tas gibi olmasi erken dogum olmaz bebek bazen Toplanir tas gibi yapar buyudu karnin dahada sert olur
Eboz busraayksll korkma kimi tam vaktinde doguruyor bir sebepten yine kuveze giriyor erken dogum herdaim kuvez degil ileriki zamanlarda karnin yumusar geriye cekilir bazende seni patlatacak gibi sert Olur dolanir durur iceride
esra_sak61 Bende 31 haftaligim bel ve kasık ağrım var doktor bebek baş assa dönmüş dedi normalmi acaba sen gittin mi doktora ne dedi acaba
SevgiUlucay esra_sak61 bugün benim de vajinamin tam üstü ağrıyor bir anda oldu . Bende 31+1 im. İnsan korkuyor olmayıp olmayıp böyle ağrı olunca 🥺