Bende pazar günü inşallah 33 oluyorum 🥲
Bebeğini kıyafetleri yıkandı ütülendi .Ben bisey yapmadığım halde o kadar yoruldum ki 😐herseyi annem yapmasına rağmen bitik durumdayım. Çok şükür bebegin herseyi tamam . Benimkileri de bugün yıkadım hafta içi muhtemelen ütüler valizimiizi hazirlariz insallah🥹🤍