Rahmin büyüyor canım hiç korkma. Hepimiz geçtik o yollardan. Yazın sıcağında sıtma ile uyanıyordum. Öyle bir titreme anlatamam. Sonra yatmadan ayağıma hiç sevmesem de çorap giymeye alıştırdım rahatladım. Senin de geçecek. Kanaman olmadığı sürece merak edilecek birşey genellikle olmuyor. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻