Mutlubiranne41 Kızlar bebeğim 3 kilo 350 gram doğdu hastaneden cıkıstıgımızda 3 kilo 75 grama düştü bugün 1 ay aşimiz vardı kilosu 4 kilo 920 gram olmuş nasıl sizce iyi mi
Srzrk Mutlubiranne41 1 ayda yaklaşık 1.8 kilo almış. Ortalama 800-1000 gr bekleniyor. Çok çok iyi bu ay. Ancak her ay böyle giderse oldukça tombik bir bebişiniz olacaktır ❤️🥰🍀 sağlıkla büyüsün 🙏