Hayatatli309 Ya da erkek çocuğu olanlar 1 tane kızım var diğeri erkek olcakmol onada kendimi kız diye hazırlamıştım :) biraz erkeğe alıştırma yapmam lazım
Anneoluyorumbb Hayatatli309 benimde bir kızım var tam bir kız annesiyim yani başta aşırı tuhafıma gitti bunu kız diye düşünüp ismini bile koymuştuk öğrendiklerini erkek 🤣 30 haftalık olcaz hala garip bir his bu bakalım doğunca alışırız artık oğluşumun hala bir ismi yok 🥹
Dilekonurr Hayatatli309 hep kız annesi olacakmışım gibi bi his vardı oğlum oldu , bambaşka bir duygu evlat sonuçta ama ne bileyim oğlum olduğu için de çok şanslı hissediyorum kendimi
Freyan Hayatatli309 ben de hep kızım olur sanıyordum kendimi öyle sartlamisim demekki yıllardır. Oğluma da alisacagima eminim evet biraz tuhaf bi duygu bence oğlan annesi olmak ve de zor. Erkrk annelerine çok sorumluluk düşüyor bence. Bebeklikten ergenliğe herseye dikkat etmek ve onları güzel eğitmek zorundayız.Saglukla gelsinler de önemli olan o🙏
gamzecgr Hayatatli309 ikiz erkek benim cinsiyetleri öğreneli 3 aydan fazla oldu hala kendimi hazırlayamadim 😂
Hayatatli309 Anneoluyorumbb aynıyız canım bende tam kız annesiyim hatta 2 kızım olsun isterdim o yüzden kız diye inandırdımmkendimi şimdi erkek tuhafıma gidiyor doğunca alışırız umarım :)
AslanMerak Oğluşum olacak ilk hamileliğim hep erkek anası olarak hayal ettim kendimi öyle de oldu 👍🏻🤣
Hayatatli309 Dilekonurr illaki şanslıyız canım Allah evlat nasip ediyor çok şükür ben sadece kız bekliyordum ondan :)