KuzeyinAnnesi10 Merve_vrl bence çok gerekli şuan uyurken kullanıyorum doğumdan sonra üzerine oturmak için kullanicam normal doğumda çok iyi oluyormuş. Bebeği yatırırken de destek olarak kullanıyoruz biz bence olması lazım kesinlikle
Pinklove Mavisim3457 Sezaryeni bilmiyorum ama normal doğumdan sonra ayağa kalkmak kolay, ben odaya geldikten sonra hemen kalkıp bebeğin bezini falan değiştirmiştim üstelik benim dikişlerim haddinden fazla olmasına rağmen. Koy koy doğum sonrası ilk günler bi üşütme geliyor bi ter basma. Yelek te koy çorapta lazım oluyo. Bide havlu koy kendine
Mavisim3457 Pinklove Son zamanlar ya Bi belirsizlik var normal mi sezeryan mı olur acaba bakalım nasip hangisinden yana. Allahım hepimize yardım etsin. Sen detaylı yazmışsın şimdilik aklıma birşey gelmedi. 🥰
zumrasmom1 mandalina-12 valla ben herşeyi indirimden aldım büyük şeyleri yazayım Ana kucağı 1300 Bebek arabası 2500 Beşik 2890 Mama sandalyesi 1200 Nevresim seti isimli nakışlı 1600 Daha kıyafeti bezi biberon seti ıslak mendili tarak törpü vs saymıyorum bile. Daha eksiğimiz de var
denizgurbuz mandalina-12 Bende herşeyi indirimden almaya çalışıyorum. 20. Haftadayım şimdilik 8 civarı harcadım sanırım. Aldıklarım bunlar. Park yatak elele baby 2900 Anakucağı elele baby 2200 Prima 2 paket bez 500 civarı sanırım Sleepy 2 paket 260 a geliyordu stoklu aldım Baby turco ıslak mendil 340 tı kampanyalı stoklu aldım Baby me bebek pamuğu 300 civarı Uni baby yeni doğan deterjan + yumuşatıcı 220 Birde trendyolda lelikobaby diye bi butik var ordan bi müslin battaniye bi şapkalı tulum bide ağız mendilleri aldım 700 tuttu. Daha çok eksik var tabi.
mandalina-12 Hil7889 ay canım benim ne kadar ayrıntılı yazmışsın çok teşekkür ederim. Bebek arabası için ne marka aldınız, birde bebek odası yapılmalı mı? Bqzı arkadaşlarım boşuna diyor sürekli senin yanında bebek diyor
Hil7889 mandalina-12 ayy biraz uzatmışım ama o kadar bilinçsiz alışveriş yapmışım ki ilk hamilelik haberini aldıktan sonra hamile gördüm mü de uyarıyorum alma onu diye mağazada 😂 bebek arabası cybex eezy twist 2 aldım çok memnunum tavsiye ederim. Oda yapmadım tayinci olduğumuz için 😌 ilk sene evet yanında ama sonrası için ayrılması gerekecek acelesi yok odanın gibi geldi bana ama açıkçası kesin hükümlü konusamıyorum oda hakkında 😌 maddi açıdan bakarsak her gün hersey pahalanıyor yapmayı düşünüyorum diyosan beklemenin anlamı yok 😌
Bebisannneessi mandalina-12 bir ebebek faturamiz var 23 bin, beşiği, mama sandalyesi, arabası, puseti, kıyafetleri, deterjanlar hepsi içinde bide daha önceden tek tek aldığım kıyafetleri var bize bı 25 bin gitmiştir diye düşünüyorum