Yavru-kus Kızlar daha yeni öğrendim 4+4 günlük son adet tarihime göre ama dün geceden beri kasıklarımda acayip bir ağrı var sanki iğne batırıp batırıp çıkarıyorlar gibi daha hastaneye gitmedim acaba yerleştiği için mi bu ağrı var yoksa bir sorun olabilir mi
Kuzeyozum Yavru-kus ilk haftalarda hep böyle oluyor ben hamile olduğumu bilmediğim için adet oluyorum sanmıştım içiniz rahat olsun ama bence yinede uzanın çok hareket etmeyin
Yavru-kus Kuzeyozum adet sancısı gibi değil sanki bişey batıp batıp çıkıyor p yüzden dikkat ediyorum inşallah bir şey olmaz