6 ay sonra cikmam gerekebilir neden 6ayimi riske atayim ki eger bu hakkim varsa idare buna sorun cikarirsa hakkimi arama sansim vardir diye dusunuyorum 🙄 6 ay calismamizin karsiligini aliyoruz sonucta yanlis mi dusunuyorum 🙄 paramizi da devlet veriyo idare niye sikinti cikariyor 😅 degisik kafalar😅😅