naneliseker_ Kızlar bazen çok hareketli, bazen çok hareketsiz oluyor 3 haftadır hissediyorum. Sizce normal miiiı ? Dün baya tepindi (sabah) bugün tık yok.🙂
rumeysattnc naneliseker_ bende yarın 24 olacağım benimde öyle bazen çok hissediyorum bazen az bazen hiç normal dahaca 2.ci hamileliğim 30 küsürlerde doktor diyor artık bu haftadan sonra günde 10 kere hareket hissetmen lazım demişti bana etmezse gel demişti
Beyzanrrr naneliseker_ dün dooktorum bana çok normal dedi korkma dedi sizde korkmayın dün deli gibi hareket eden bebeğimde bugün hiç tık yok ( 23 haftalık olmasına rağmen geceleri uyutmuyor hareketinden ) korkmayın
mydeno13 naneliseker_ merhaba bek ağrısı varmı sizde ben de 24+5 haftalığım yayınca belim yanıyor sürekli bel ağrısı çekiyorum
Esrakckaa naneliseker_ vallah bende durum suan ayni halen bekliyorum dun sabah aktiv di simdi tik yok insan hep boyle tedirgin oluyor. Bende 24 haftadayim🥺
naneliseker_ Esrakckaa sanirim normalmiş. Allahtan kalp atışını dinliyorum evde cihaz aldm 🤣 Ama harkeet etse daja iyi olurdu
Esrakckaa naneliseker_ Bende yok, almayacam da yoksa hergun dinlemek isterim🥹 Evet insallah sag saglim bi gelsinler 🤲🏼❤️
rumeysattnc naneliseker_ aynen bu 2.ci olmasına rağmen bazen bende çok endişe ediyorum ama genelde gece daha çok hareket ediyorlar birazda hareket etmiyor diye stres yapınca da etmiyorlar ☺️
Beyzanrrr naneliseker_ dünden önce bende siz gibiydim hem yemek uaptim hem ağladım bişi oldu hareket etmiyor die ama normal olabilirmiş uzulmeyin