Flowermom Şekeri olanların suyu da fazla oluyor genelde. Şeker/su fazlalığı direkt Perinatoloji takip sebebi. Her şey olabilirdi, ona bakılırsa normal doğumda bir komplikasyona da maruz kalabilirdiniz siz veya bebek.. O yüzden ihtimaller yüzünden endişelenmeyin. 36+0da bebeğim doğmak istedi, 37+0a kadar gözlemde tuttular prematüre doğmasın diye. 37de bile korktum küveze girer diye, iyi ki erkenden kavuşmuşum bebeğime. Öyle düşünün. Her bebek kilo kaybediyor zaten. Sütünüzün az geldiğini düşünüyorsanız sağıp verin, veya mama takviyesi yapın. Mama da kötü bişey değil. Sütüm az geliyor diye çocuğuma 1 hafta işkence etmişim, emsin sütüm artsın diye aç bırakmışım, sarılık oldu çocuk. Mamaya başladım anında rahatladı, sarılığı azaldı. Bazı şeylerin önüne geçilmiyor, doktorunuzun dediği gibi, sağlıklı ya bana yeter demek daha doğru bence de.. Öbür türlü stresiniz de artar