Kızlar çok selam 4 gün önce asilamam oldu çatlatma iğnesininde 5. Günü bugün yapmamam lazım elbet ama evde normal gebelik testi fazla vardı sabah idrariyla yaptım aşırı soluk hayalet gibi çizgi çıktı bu normal mi bebiş varsa 12. Gün kan vericem bunu baz alıp olumsuz düşünmemeliyim dimi sizinde boyl e miydi