mutlaka gün içinde doktorunuza görünün çünkü bu gibi durumlarda doktor hemen çağırıp muayene etmek gerektiğini söylüyor. bende aynını yaşadım ilerleyen haftalarda arayıp doktoruma sorduğumda beklemeden gel demişti. çok şükür bir sorun görmeden ilaçla atlattık biz ama riske atmamanınızı öneririm