Gulmasal Kizlar annem diyorki ben 3 cocuk doğurdum sucukta yedim salamda yedim turp gibisiniz bizim zamanimizda yoktu oyle seyler doktorlar da soylemiyordu diyor acaba onlarmi dogru yapiyor bizmi benim canim cok istiyor ama yiyemiyorum siz yiyormusunuz🤷🏻♀️
Melike_sevgi Gulmasal kız yenir mi şimdi gözümüzle gördüğümüz şeyi yerken şüphe ediyoruz sucuk salam nasıl yiyelim 9 aydır ağzımı süremiyorum midemi de bulandırıyor zaten.
ASE6154 Gulmasal koca bir nesil hasta ve bunu hep söylüyorum tek sebebi büyüklerimizin biz yaptık bişey olmadı dediği şeyler 🙃
Gulmasal Belginylmz bende pismis olarak sucuk yiyorum pizzada yada tostta ama korkuyor insan genede🤷🏻♀️
Gulmasal Melike_sevgi migden bulanmasaydi nasil aseriyodun bak bulantim varken ben mutfaga burnun tikali giriyordum birak sucugu su icemiyodum😂
ASE6154 Gulmasal ama hasta olanlar onların çocukları 🤣 neyse canın istediğinde azda olsa ye nefsini körelt, zaten yediğimiz en doğal gıdalar bile hormonlu 🙃
Melike_sevgi Gulmasal kız zaten hamile kaldığımdan beri yiyemiyorum öncesinde löp löp yiyordum ama doğumdan sonra hala yiyemem gibime geliyor tabi bir haftam var görücez 😂😂
_Abdullayeva5_ Gulmasal biliyomusun canım kaynanam da öyle soyluyo ben Azərbaycanliyim hep söylə der bizim zamanımızda hic ilaç falan kullanmiyoduk güzelde doguruyoduk kendisi kötü biri diyil kötü niyyətlə də söyləmədi belirtiyim şunu öncə. Bende karşılığında derim ki teyze öyle diyil işte siz zamanında az yiyodunuz ama iyi şeylər yiyodunuz bizim zamanımızda o zaman aynı deyil simdi yediyimiz hər şeydə katkı var ne bekliyosunuz yani ilaç falan tabi ki kullanicaz napalim ölelim mi tobe estafurulla Allah korusun
Gulmasal _Abdullayeva5_ ilac konusunu bizde surekli tartisiyoruz bende folik asitin bile kullanilmasindan yanayim ama eskilere gore biz icmiyoduk ama yemek konusunda ikilimde kaliyorum cig seyler haric🤷🏻♀️
_Abdullayeva5_ Gulmasal çiy şeyləri kimsə yeməz bence benim midem bulaniyo çok şey yiyemiyorum yalnız sosis falan yiyorum 😂 öyle şeylər yeme diyolar napim😂 yumurta çok faydalı duyduguma görə ama onuda yiyemiyorum istiyorum yemək kendimden aslı deyil görüncə midem bulaniyo
Elagl @Gulmasal valla ne yalan söyleyeyim canım çok çok çektiğinde yiyorum tam pişmiş Bi halde dayanamıyorum ben dayanani tebrik ederim valla
Gulmasal Elagl bide seyden korkuyorum canin bisey cekdiginde yemeyip bi yerini kasirsan cocukda leke olurmus canimin her cekdigini yersem bulantilarim geciyor istah acildi😂
gamzecgr Gulmasal ben arada kasap sucuğu yiyorum ilk 4 ay aşırı dikkatliydim 2 aydır birazcik daha rahatım canımın çektiği olursa biraz yiyorum tek yemicegim midye bayilmama rağmen o riskli onun için sabretcez biraz 😂
Elagl @Gulmasal aynısını yazacaktım da garipsenir diye yazmadım hahah asiriya kacmadan yeme taraftariyim🫣🤣
poyrazin_annesi28 Gulmasal Güzelce pisirirseniz yiyebilirsiniz ben hep yedim sucuk 😄 Eğer çiğ kalırsa toxoplazma riski oluyo sanırım