pmedic112 Merhaba kızlar. 03.10.2022 tarihinde kan verdim betam 607 çıktı. Bugün 05.10.2022 tarihindeki kanım ise 859 çıktı. Ya çok üzüldüm suan moralim o kadar bozuk ki. 2ye katlaması gerekmiyor muydu? 4+4 gözüküyor gebelik haftası. Ay canım çok sıkıldı.
momofmychildren pmedic112 pazar günü 15 Pazartesi 23 Çarşamba 77 Cuma 220 Pazartesi 752 çıktı doktorum bı sorun yok şu an dedi endişe etmeyin
Bekledigimmucizemm pmedic112 2 gün sonra aynı yerde ve aynı saate verin en son verdiğiniz saatle aynı saate verin inşallah düzenli artmıştır
pmedic112 Yazmelegi_ aynı yerde verdim ama aynı saat değil o zaman 14.30 da vermiştim şimdi 09.30 da. Ama saat o kadar etkiler mi :(
Jeonxx pmedic112 inşallah olumsuz bir durum yoktur 🤲🏻2 gün sonra tekrardan kan verin o zaman netleşir diye düşünüyorum
berna-24 momofmychildren benimde böyle azar azar arttığında kimyasal gebelik geçirmiştim yükseldi bı anda kanama ile değerlerim düştü 😐
momofmychildren pmedic112 bana aile hekimim çok olumsuz konuştu çok üzülmüş endişe etmiştim ama çok şükür su an bir sorun yok siz de endişe etmeyin bir de sağlık ocağında değer daha düşük çıkıyor yaptırma şansınız varsa hastanede tahlil yaptırın ben her akşam iş çıkışı 8de yaptırdım
pmedic112 momofmychildren malesef hastane sonucu bu. :( bizim burda acillerde de kan almıyorlar gebelik için malesef. Şuan kaç haftalık gebesiniz?
momofmychildren pmedic112 ben acilde verdim kan Adana’da yaşıyorum her hastane yapmıyor ama bazı devlet hastanelerinde rica ederseniz yapıyorlar
pmedic112 Jeonxx evet haklısınız bende öyle düşündüm fakat haftasonuna geliyor acaba başka bir kurumda versem doğru sonuç alamayabilieim değil mi?