20+4 günlük bebeğim, dün detaylı ultrasonda suyu fazla dedi doktor. Şeker hastasıyım zaten ondan olabilir takip edelim dedi. İnsülin kullanıyorum 5 aydır diyetteyim şekerimi de kontrol altında tutuyorum çok şükür. Başına gelen var mı ? Suyu fazla olunca ne yapmak lazım, nelere dikkat ettiniz arkadaşlar ?