Tubabora Kızlar isimli hastane çıkışı yaptırmayı düşünen varmı üçlü takım sordum 75 lira dedi herşey çok pahalı🤦🏻♀️ Varmı sizin fikriniz
Ysn Tubabora gayet iyi demişler kız ben sordum 175 150 dediler alt tarafı 20 liralık beyaz tuluma makine ile isim işliyorlar neyin parası bu anlamadım
2kizannesi- Tubabora Ben şahsen almayı düşünmüyorum ya onun yerine Mevlüt kıyafeti falan alabilirsin doğduktan sonra
istanbulluanne Tubabora Çok uygun bence ben instagram mell_tasarimda 170 e yaptrmistim 4 ay önce falan.
Neylin İnstagram da bebek resimleri diye bir Sayfa var orda 10 lu ve isimli hastane cıkısları uygun fiyat
Azrazerin Tubabora düz bir tulum al üzerine ütüyle yapıltırılan harflerden al yapıltır süslemesi sana kalsın en falza 50 tl ye mal olur😅