Busraa-aa benim de olmuştu 15-20 hafta arasındaydı sanırım. Devlet hastanesindeki dişçi hamilesin ben bir şey yapamam risk almayalım ama ağrı kesici ve antibiyotik kullanabilirsin, doğumdan sonra gelirsen tedavini yaparız demişti. Kadın doğum doktoruma ilaçları göstermiştim kullan demişti, ondan sonra ağrılarım geçmişti.