Bugün kan verebildim kızlar sonuç 3 gibi cıkarmış birde ek olarak size şunu söylicem ben ilk olarak eczaneden test aldım baya belirgindi test sonra önceden netten sipariş vermiş olduğum testler geldi bir tane netten gelen ve bir tane eczaneden aldığım aynı marka test ikiside cok farklı netten gelen silik pozitif eczaneden aldığım aynı marka kop koyu pozitif yani netten alınan testlerin hassasiyet farkı var bence ve eczanede çalışan arkadaşım replika testler oluyor eczanelerin netten satış yapması yasak dedi test kitinin kalitesi bile farklı buna dikkat edin en sağlıklısı eczaneden almak