Senosss77 Merhaba arkadaşlar 2 hafta sonra devlet hastanesinde amniyosentez yapılacak ama doktorum alınan sıvıyı özel labaratuvara götürmeniz gerek dedi siz de götürdünüz mü yoksa hastanede mi bakıldı
MasalAlparslanMom Senosss77 onlar devlette olmuyo ki. Bana iki üç tane labaratuvar ismi verdi hastane oralarda yaptırabilirsiniz.googleden de araştırabilirsiniz dedi
Havvamete Senosss77 bende devlette yaptırdım ama herşey o hastanede bakıldı sonucuda oradan aldık hangi ildesiniz
Senosss77 Havvamete belki de bakılan hastalıka alakalıdır Cmv ıgm pozitif benim ona bakılacak bebeğe geçmiş mi diye hastanede yapılmadığını söyledi genetik hastalıklar bakılıyor sanırım 3 4 tanesine de hastane bakacak
MasalAlparslanMom Senosss77 benim yaş riski çıktı. Tıbbi genetik bölümüne kan idrar falan verdim. Orda bilgilendirme yapildi