Birbahargunu “Beren” ismi nasıl sizce tek koyacağız. Yumusak söylenişi için ve braz zor yollardan geldi kızım anlamini yakıştığım için seçtim ama başka bir şey de olur mu diyorum
Birbahargunu Meral_56 teşekkür ederim evet en çok anlamı sindi içime duyanlar beren saat mi diyolar ona sinir oluyorum herkesin aklına ilk oyuncu geliyor 😄
Aysunays Birbahargunu bizim soyadimizda b ve e harfleri yoğun… oyle olunca komik duruyor :) yoksa beren i bizde dusunduk turkce oldugu icin cok guzel tercih 👍
Meral_56 Birbahargunu İnsanlar öyle ya her isme bisi buluyorlar içinize sindiyse koyun bence cok hos Beren hem kokeni de Türkçe :)
Birbahargunu Meral_56 evet Türkçe olmasına da dikkat ettim Türkçe öğretmeniyiz eşimle 😊 teşekkür ederim fikriniz için 🌸
iremdemirr @Birbahargunu 24 haftalığız 20 haftalıkken bizde eşimle Beren İnci ismini koymaya karar vermiştik 🌸 Ama iki isim kullanılmadığı için sadece Beren koyacağız ❣️
Birbahargunu iremdemirr evet iki isim koymayı ben de tercih etmiyorum Beren tek başına çok güzel 🥰 size de hayırlı olsun