Svdalsnn 40+1 den selamlar kızlar az önce kontrolden cıktım suyum azaldı ama bebek gayet iyi sancılarımda cıktı yarın yatışını yapalım dedi doktor. Rahim ağzım daha yumuşamamış ama inşallah sağlıkla kucağıma alırım dua edin. Normal düşünüyodum bakalım.
S_B6606 Svdalsnn Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin canim inşallah bi avazda dogurirsun bizlere de dua et❤️
Asenova- Svdalsnn Allah sağlicakla kolay doğum nasip etsin inshallah sağ salim kurtulup bebeğinizi kucağiniza Alin inshallah 🤲🏻💗