Ozr42 tuueu3 ben çok memnunum erken doğum riskimde var . Çok ilgili bir doktor. İnşallah doğumdada memnun kalırım. Doğum ücreti 17.250 tlye anlaştık. Muayene ücretide eşimin iş yeriyle anlaşması var 670 tl veriyoruz normal fiyatını hatırlamıyorum.
tuueu3 Ozr42 aynı hastanede bir de özlem ballı varmış onu da çok övüyorlar sizin bilginiz var mı? Doktor arayışındayım kafam allak bullak
Ozr42 tuueu3 onuda duydum onun hakkında bir iki tane kötü yorum okudum o yüzden merve hanımı seçtim gayette memnunum . İnşallah doğumdada memnun kalırım. Özlem hanımında çok hastası var.
ZxB55 tuueu3 sakın kapısından bile geçme bana yanlış rahim filmi çekti daha sonra gittigim doktorlar yanlış hatalı çekim oldugunu soylediler teşhis bile koyamadı zaten ne yaptigini kendi de bilmiyor nalet bir kadın
avucundaopucuk İlk doğumumda Ferhan Sönmez e gittim çok memnundum sadece hastaneden ayrıldığı için ikinci hamileliğimde hastane doktoru olsun istediğimden Esentepe Neşe Kaplan Karataş a gidiyorum ondan da çok memnunum