Masalmevsim Merhabalar. Ben her ay regil olcagımda göğüskerim şişerdi dokanamzdm bile. Karnımda şişkinlik olurdu. Bu ay olmadı ne göğüs ağrım ne şişkinlik. 3 gün var.
momofmychildren Masalmevsim mevsimsel biseydir bende de mutlaka belirti olurdu 2-3 ay hiç belirti yaşamadan regl olmuştum