Birbahargunu incitanesi__ ben de yapıyım 30 haftalığım ama çok hareketli bir gebelik geçirmedim alt tarafta ağrı hep baştan beri oldu bende yürümemi zorlaştırdı çatı ağrısı mi diyorlar o ama düzenli yürüyeceğim artık bir de bebeğiniz kaçıncı haftada dönmüştü
incitanesi__ Birbahargunu yürüyüş çok önemli canım ben her akşam 45 dk yürüyodum ama benim hiç ağrım sızım yoktu Bebeğim 32. Haftada kontrole gittiğimde normal doğum pozisyonunda demişti doktorum ama 36 ya kadar dönmesi mümkün diye biliyorum
Syda78 Ben 27. Haftadayım eksiklerim var tamamlayıp 30 - 31 haftalarında yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum nasip olursa☺️
Birbahargunu incitanesi__ çok teşekkür ederim 🌸 benimki yan duruşta şu an inşallah döner yürüyüşe düzenli başlayım 30 dan sonra bari düzenli olsun darısı bana 😄
-Annem 11-02- İnşallah güzel sonuçlar alırsın canimm haftan normall ben 31 de başladım dikkat etmeye yediklerime şekeri ful kestim ekmekte yok denecek kadar az yemeğe çalışıyorum 🤦🏼♀️2 hafta böyle devam sonrasında kontrolüm var zaten bakalimmm hayırlısı🙏🏻
Merve1414 11-02- son zamanlarda ağırlaşmış oluyosub dahabfazla yoruluyosu. Zamanın ne getireceği bellide olmaz hersyein hazırda olması daha iyidir