Yaa aynısını sabah bende yaşadım. Uyurken bir anca altıma kaçırdım ama öyle çişini yapar gibi değil kendiliğinden aktı gitti. Sonra tuvalete gittim saatlerce tutmuşum gibi idrarınj yaptım peçeteye sildim sümüksü şeffaf bi akıntı geldi. Sancım da yok çok hafif bacaklarımda var sadece kafam çok karışık