Kbat92 Merhaba, 36. Hafta bitti. Vucudumda dayanılmaz kaşıntılarla beraber kırmızı alanlar oluştu once karnımdan basladı kollarıma yayıldı. Varmı yaşayan ne yaptınız. Cildiye krem ve hap verdi ama korkuyorum acıkcası. Gebelik ürtikerine benziyor dedi
momofmychildren Kbat92 arkadaşımda benzer bir durum vardı enzimlerine baktırdı yüksek çıktı hemen ilaca başlamıştı enzimlerinize baktırın bence
Heyzilandmercimek Kbat92 merhaba bende bu problemi yaklaşık 20 gündür yaşıyorum. Vücudumda kırmızı döküntüler oldu aşşırı dayanılmayacak şekilde kaşınıyor ve su topluyor. Dün Cildiyeye gittim gebeliğe bağlı dedi ve kremler verdi biri nemlendirici diğeride tedavi edici bir krem. Krem işe yarıyor gibi sürünce kaşıntımı alıyor ama sonra tekrardan nüksediyor. Şu an gecenin bi yarısı ve ben kaşınmaktan uyandım. Son durumunuz nedir? Kullandığınız hap vs. Bir işe yaradı mı?
Kbat92 momofmychildren Sabah verdim kan, sonucu bekliyorum. Arkadasınızdada döküntüler varmıydı kuru kaşıntı mıydı? Bende kıpkırmızı heryer. Bide kaçıncı haftasıydı. Endiseliyim