Bende bugün odalara baktım ama ben hiç büyük oda göremedim.. küçücük odalar sadece iki odasında balkon vardı oda sana eseri doğum yapacağım zaman denk düşerse. Birde suit odalar varmış bu odaların büyüklüğün de sadece ayrı bir küçük alanı varmış misafirler için onada geceliği 3bin₺ fark istiyorlar. Odalar çok küçük ve çok bunalticiydi , karanlıkti, bende dr. Hatice Hanım’ın takipli hastasıyım ama hastaneden de bir o kadar soğudum. İşin tuhagi ise doğum katı diye bir şey yokmuş hastalar karışık yatış yapıyormuş. Mesela 3 numarada doğum yapan hasta varsa 2 numarada mide ameliyatı 4 numarada da beyin ameliyatı olan hasta olabiliyormus çok saçma.