Humeyraa23 Benim de bugün 26+3 sizinle aynı şeyleri yaşadım. Geçtiğimiz haftalarda çok net ve sert tekmeleri vardı. Bu hafta başından beri hareketlerinde ciddi azalma oldu. Geçen hafta soğuk algınlığı geçirdim, onun bebeği etkilediğini düşündüm ve çok korktum acile gittim dün. Sıkıntı yok normal böyle şeyler olabilir her günü aynı olmaz dediler. Ama insan işte endişe ediyor biraz daha takip edin bence. Doktora gittiğinizde içiniz ferahlar inşallah