Hakan Kalaycının hastasıyım , Erken doğum sancılar sebebiyle medline da kaldım doğumumu da medlineda yapacağız .
Kaldığım süre boyunca hemşireler ayrı , ebeler ayrı ayrı ilgilendi içeceğim ilacı bile dakika geçirmeden getirdiler elleriyle ağzıma koydular ilacı , doktorum da her 2 saatte bir gece bile beni arayıp ebeye sordu tetkikler istedi ebem hepsini yapıp doktora iletti ben her anlamıyla memnundum
Dış doktor olduğu için hastahanede ki doktorlardan farklı fiyatta hakan hoca normal 24, sezaryen 23 bin ekstralar dahil değil ücrete