Kızlar selam. 30+5 haftalığız bebeğim baş aşşağı dönmüş durumda. Dün akşam oturduğum yerde öyle bir baska hissettim ki kasıklarımda kendini ittiriyordu resmen bebeğim ve o zamandan beri vajinada ağrım var resmen kemiklerim acıyor adım atarken bile zorlanıyorum. Bebek doğum kanalına girse hissedilir mi? Kontrolüme daha 3 hafta var. Yani daha çok küçük ve riskim olmamasına rağmen hep bir tedirginlik var erken doğar mı diye😕