ozlemdiebiri 32 artı 5 olduk ama bebeğimin gelişimi 2 hafta önden gidiyor diye celeston ciğer gelistirici iğne olmamı istedi ,var mi böyle bir durum yaşayan, çok endiseliyim
Eurydice ozlemdiebiri bebeğin gelişimi önden gidiyor diye mi yaptı? Genelde erken doğum riskinde yapıyorlar ben de oldum 24 saat arayla 2 doz 33. Haftada
Eurydice ozlemdiebiri canım neden endişelisin iğnenin zararı yok bebeğe aksine önlem amaçlı olur da erken gelirse akciğer gelişimi tamamlanmış olsun diye
Eurydice Eyvahvaveyla ben de 33teyim nstde sancı çıktı diye istihrahat verdi doktor progestan falan bi de bu iğneden.. magnezyumu aksatma dedi bi de. Sende durumlar nasıl 35 den sonra doğsun isteriz dedi bana doktor